Day Of Infamy – Screaming Steel – The Endgame Update

Niezwykły zespół stojący za modem do całkowitej konwersji WWI Screaming Steel – Day of Infamy ogłosił niedawno swoją ostatnią aktualizację, trafnie zatytułowaną „Endgame”. Dzięki nowej mapie, nowej klasie, nowym jednostkom, dużej liczbie nowych broni i sprzętu, a także zmianom w rozgrywce i grafice, będzie to jedna z największych aktualizacji.

Endgame zawiera mnóstwo nowej zawartości, a także aktualizacje rozgrywki . Zawiera również wiele poprawek błędów. Wiele kluczowych punktów aktualizacji zostało omówionych w tym krótkim zwiastunie:

Jak sama nazwa wskazuje, jest to ostatnia aktualizacja zawartości. Nie oznacza to, że wsparcie kończy się całkowicie – potencjalne poprawki mogą być konieczne, a wciąż trwają prace, których po prostu nie dało się ukończyć na czas.

 

PEŁNY DZIENNIK ZMIAN

 

BAILLEUL, KWIECIEŃ 1918


Osadzona podczas bitwy o Lys Bailleul jest mapą miejską luźno opartą na walkach o miasto o tej samej nazwie, które miały miejsce w dniach 13-15 kwietnia 1918 roku. Zadaniem brytyjskich obrońców była obrona miasta przed atakami Niemców. Możesz spodziewać się walk w klaustrofobicznych alejkach i przesmykach, ale warto też uważać na gniazda strzelców z karabinami maszynowymi i snajperów.
Mapa obsługuje następujące tryby gry Inwazja, Ofensywa, Wyzwolenie, Linia frontu, Twierdza, Okop i Najazd.

NOWA KLASA – STRAŻNIK (THE SENTRY)

Nowa klasa defensywna z uzbrojeniem przystosowanym do utrzymania kluczowych punktów i pełnienia roli asystującej podczas szturmów. Klasa ma dostęp do karabinów powtarzalnych i kamizelek kuloodpornych.
Klasa ta jako jedyna może rozmieścić wielofunkcyjną apteczkę, aby pomóc rannym kolegom z drużyny.

NOWA BROŃ I SPRZĘT

Aktualizacja zawiera dużą ilość nowego uzbrojenia – od słynnego kanadyjskiego karabinu Ross, po brutalnie wyglądający sztylet Dudleya. Pojawiają się również dziwactwa, takie jak brytyjski bagnet Pritchard-Greener do rewolweru Webley i niemiecki granat uderzeniowy M13/15 Poppenberg. Użyteczne gwizdki do okopów dla oficerów są również uwzględnione.

NOWE JEDNOSTKI

Wraz z aktualizacją moderzy wykorzystali również system jednostek podstawowych z Day of Infamy. Uwzględniono niemieckich Jägerów z charakterystycznymi nakryciami głowy, a także brytyjską 19 Dywizję (Zachodnią) z różowymi oznaczeniami motyli na mundurach i nakryciach głowy.

ZMIANY W ROZGRYWCE

Wprowadzono kilka zmian w podstawowej rozgrywce. Co najważniejsze, celność większości broni została poprawiona na całej planszy – jest to najbardziej widoczne w przypadku karabinów powtarzalnych. Przyjrzano się również balansowi klas, a także statystykom broni.

AKTUALIZACJE GRAFIKI

Włożono dużo czasu na aktualizacji wielu istniejących treści w modzie, aby zrównażyć je z najnowszą zawartością. Stare zasoby broni zostały przeprojektowane, modele postaci zostały dostosowane.

Na zakończenie prezentujemy apel zespołu stojącego za modem Screaming Steel.

„Zespół chciałby szczególnie podziękować społeczności za cenne wsparcie na przestrzeni lat, a także New World Interactive za istotne wsparcie tego projektu. Powiedzieć, że trwało to długo, byłoby wielkim niedopowiedzeniem. Korzenie projektu sięgają wczesnych lat 2000, kiedy to powstało The Trenches for Half-Life 1, a kilka lat później WW1: Source for Half-life 2.

Pierwotny plan Screaming Steel był zupełnie inny – miała to być kontynuacja WW1: Source jako zwykły mod źródłowy – ale różne problemy spowodowały, że przenieśliśmy się do Day of Infamy w 2016 roku. To był jedyny sposób, w jaki projekt mógł kiedykolwiek zostać ukończony – więc ta decyzja była kluczowa dla jego przetrwania.

Od samego początku widzieliśmy, jak deweloperzy i członkowie społeczności przychodzą i odchodzą, mieliśmy zarówno wzloty, jak i upadki. Dla nas wszystkich było to ogromne doświadczenie i wszyscy jesteśmy bardzo dumni z wyniku, jaki udało nam się osiągnąć.

Ta aktualizacja oznacza jednak koniec naszej podróży i czujemy, że dzieje się to we właściwym czasie. Logiczny cel dotyczący projektu został osiągnięty i wszyscy jesteśmy gotowi, aby przejść do innych przedsięwzięć.

Mamy nadzieję, że wielu z Was spodobał się nasz projekt i nie możemy się doczekać spotkania na polach bitew w grze po premierze ostatniej aktualizacji.

Wreszcie uważamy, że ważne jest, aby historyczna inspiracja dla tego projektu – I wojna światowa – nie została w tym wszystkim zapomniana. Choć nasz projekt to rozrywka, którą należy się cieszyć, to należy pamiętać że ostatecznie opiera się na wielkiej tragedii. To, że nasz projekt może potencjalnie służyć jako autentyczne narzędzie do nauki o konflikcie, było bardzo ważne. Mamy nadzieję, że osiągnęliśmy nasz cel i że wy gracze zdobyliście szacunek i zainteresowanie prawdziwymi wydarzeniami historycznymi i osobami, które w nim uczestniczyły.

Abyśmy nie zapomnieli.

 

Zespół programistów Screaming Steel.”

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *