Nowa mapa: Więzienie
Atak więzienny! Uciekajcie z więzienia Mabarak jako Powstańcy lub zamknijcie je jako Security na nowej bezpłatnej mapie Prison. Więzienie zwyciężyło w konkursie na mapę społeczności.
Więzienie (Prison) obsługuje następujące tryby gry:
- Checkpoint Security
- Checkpoint Insurgents
- Survival
- Push Security
- Push Insurgents
- Domination
- Firefight
- Ambush
Operacja: Glasshouse wprowadza do gry dwie nowe strzelby: KS-23 dla Insurgentów (2 punkty zaopatrzenia) i KSG dla sił Bezpieczeństwa (4 punkty zaopatrzenia). Obie bronie obsługują ulepszenia optyczne i lufy, a także unikalne przyrządy celownicze.
- Dodano KS-23 i KSG do strzelnicy.
- Dodano KS-23 i KSG do skrzyń przetrwania.
Nowe darmowe kosmetyki: Więzień i Strażnik
Siły powstańcze zaatakowały i włamały się do opresyjnego więzienia Mabarak w wielu punktach, pozwalając jeńcom wykorzystać chaos do ucieczki. Tymczasem siły bezpieczeństwa atakują najeźdźców i wysyłają Strażnika, aby schwytał i ujarzmił uciekinierów.
Wraz z aktualizacją Operacja: Szklarnia zestawy Więzień i Strażnik są darmowe.
Nowe DLC: Pakiet zestawu Glasshouse
Do kupienia są nowe kosmetyki z DLC. Są one zawarte w przepustce na Rok 2 dla tych z Was, którzy mają przepustkę lub kupili Złotą Edycję. Te przedmioty kosmetyczne można łączyć z innymi w grze. Kupowanie DLC pomaga NWI kontynuować pracę nad Insurgency: Sandstorm.
Ulepszenia rozgrywki:
Istnieją dwa liczniki czasu ochrony odrodzenia:
- Pierwszy licznik czasu aktywuje się po odrodzeniu gracza i trwa 30 sekund.
- Drugi zegar zastąpi pierwszy zegar, jeśli gracz poruszy się lub wykona akcję i będzie trwał przez pięć sekund.
Gdy gracze zaatakują kogoś z ochroną odrodzenia lub zostaną zaatakowani podczas ochrony odrodzenia, otrzymają powiadomienie o tym. Jest to podobne do komunikatu o friendy fire.
Ulepszenia trybów gry
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekran „przegranej rundy” był wyświetlany po wygraniu rundy przez Security w zasadzce.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli obserwować więcej niż jednego członka drużyny w trybie obserwatora po śmierci w zasadzce.
- Naprawiono błąd, w którym model VIP-a był niewidoczny podczas niektórych rund.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ręce znikały w trybie pierwszoosobowym po zmianie drużyny, która wcześniej była VIP-em.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że poprzedni VIP zachowywał swój wygląd VIP do następnej rundy, przez co wyglądał, jakby było dwóch VIP-ów.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gry po pojawieniu się VIP-a.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz został wyrzucony do głównego menu po głosowaniu na mapę podczas wczytywania scenariusza Linia frontu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że licznik odrodzenia powtarzał się po śmierci po zdobyciu celu przy 0 falach na Linii frontu.
- Naprawiono błąd powodujący awarię serwerów społecznościowych po zdobyciu drugiego celu w Linii frontu.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wczytywania meczu na Linii frontu.
- Naprawiono problem, w którym na wydajność wpływało odradzanie się botów.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry po opuszczeniu meczu w Outpost.
- Naprawiono błąd, przez który skrzynie przetrwania mogły dawać graczom broń z niekompatybilnymi dodatkami.
- Naprawiono błąd dźwiękowy Rushera.
Ulepszenia głosowania na następną mapę
- Opcje głosowania na mapy zostały zmniejszone z 18 do 6 map.
- Przycisk „losowy” losowo wybierze jedną z sześciu dostępnych opcji mapy.
- Usunięto przycisk „inne”, który pozwalał graczom przechodzić przez nowy zestaw map do głosowania.
Poprawki na mapach
- Naprawiono błąd wizualny, przez który na niektórych ścianach można było zobaczyć szwy.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zniszczenie niektórych naczyń.
- Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
- Dodano nowy układ dla Linii frontu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na schodach pojawiały się czarne tekstury.
- Naprawiono błąd wizualny na ścianach tunelu.
- Naprawiono nieprawidłowe renderowanie terenu w miejscu odrodzenia powstańców.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe renderowanie tekstury ściany.
- Naprawiono dziurę w mapie.
- Naprawiono niewidzialną ścianę w tunelu.
- Naprawiono nieprawidłowe oświetlenie różnych rekwizytów.
- Naprawiono nieprawidłowo renderowane cienie na komodzie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre skały miały nieprawidłową kolizję.
- Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre skrzynie nie wyświetlały trafień pocisków.
- Naprawiono problem polegający na tym, że cegły mają zniekształcone tekstury i są całkowicie czarne.
- Naprawiono błąd, który występował między niektórymi ścianami i sufitami, gdy wybrano ustawienie „Wysoka jakość cieni”.
- Naprawiono artefakt cienia, który można było zobaczyć między ścianami modułowymi a siatkami podłogowymi.
- Naprawiono obszar, który pozwalał graczom wyjść poza granice.
- Naprawiono błąd kolizji na schodach przy celu A, który mógł powodować utknięcie graczy w pozycji leżącej.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre wazony były niezniszczalne.
- Naprawiono problem z niepoprawnym renderowaniem tekstur.
- Naprawiono błąd, który powodował, że czat w pobliżu wroga mógł być nadal słyszalny po śmierci i w trybie obserwatora.
- Naprawiono błąd, w którym jeden z samochodów miał nieodpowiedni rozmiar hitboxa.
- Naprawiono błąd kolizji na celu G.
- Naprawiono problem polegający na tym, że okna hotelowe pękają z opóźnieniem.
- Naprawiono błąd, w którym można było wyjść poza granice mapy.
- Zablokowany obszar, który powinien być niedostępny.
- Naprawiono problem z odradzaniem się botów wewnątrz określonej geometrii.
- Naprawiono problem z nieprawidłowym punktem kontrolnym AI, który uniemożliwiał im atak na cel.
- Naprawiono problem z teksturą, przez który na stole pojawiały się czarne ślady.
- Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
- Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
- Naprawiono problem z teksturami.
- Naprawiono błąd, który powodował awarię na ekranie wczytywania.
- Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli dostać się pod mapę.
- Naprawiono problem polegający na tym, że tekstury nie ładowały się na środku mapy.
- Naprawiono problem z oświetleniem powodujący słabą widoczność wrogów w oknach.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry na ekranie wczytywania. po rozegraniu gry Versus 10×10 i wybraniu gry ponownie.
- Naprawiono problem z przycinaniem tekstur.
- Naprawiono problemy z przenikaniem pocisków w niektórych miejscach.
- Dodano nowy układ dla Linii frontu.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wczytywania na strzelnicę.
- Naprawiono błąd, gdzie postać gracza powoli unosiła się w powietrzu przy zniszczonej ścianie.
- Dodano nowy układ do trybu przetrwania.
- Naprawiono problem kolizji.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli chodzić po oknie i przechwytywać cel C w trybie Linii frontu.
- Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
- Dodano nowy układ dla Linii frontu.
- Dodano nowy układ do przetrwania.
- Naprawiono problem ze znikaniem tekstur sufitu.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie czarnych tekstur dachu.
- Dodano nowy układ do trybu przetrwania.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie tekstur po południowej stronie mapy.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wczytywania nocnej mapy w grze lokalnej.
- Dodano brakujące zasoby VIP do edytora narzędzi do modyfikacji.
- Naprawiono błąd powodujący awarię gry podczas anulowania subskrypcji moda.