Aktualizacja 1.12 Operacja: Glasshouse

Nowa mapa: Więzienie

Atak więzienny! Uciekajcie z więzienia Mabarak jako Powstańcy lub zamknijcie je jako Security na nowej bezpłatnej mapie Prison. Więzienie zwyciężyło w konkursie na mapę społeczności.

Więzienie (Prison) obsługuje następujące tryby gry:

Co-op
  • Checkpoint Security
  • Checkpoint Insurgents
  • Survival
Versus
  • Push Security
  • Push Insurgents
  • Domination
  • Firefight
  • Ambush
Nowa broń: KSG i KS-23

Operacja: Glasshouse wprowadza do gry dwie nowe strzelby: KS-23 dla Insurgentów (2 punkty zaopatrzenia) i KSG dla sił Bezpieczeństwa (4 punkty zaopatrzenia). Obie bronie obsługują ulepszenia optyczne i lufy, a także unikalne przyrządy celownicze.

  • Dodano KS-23 i KSG do strzelnicy.
  • Dodano KS-23 i KSG do skrzyń przetrwania.

 

Nowe darmowe kosmetyki: Więzień i Strażnik

Siły powstańcze zaatakowały i włamały się do opresyjnego więzienia Mabarak w wielu punktach, pozwalając jeńcom wykorzystać chaos do ucieczki. Tymczasem siły bezpieczeństwa atakują najeźdźców i wysyłają Strażnika, aby schwytał i ujarzmił uciekinierów.

Wraz z aktualizacją Operacja: Szklarnia zestawy Więzień i Strażnik są darmowe.

 

Nowe DLC: Pakiet zestawu Glasshouse

Do kupienia są nowe kosmetyki z DLC. Są one zawarte w przepustce na Rok 2 dla tych z Was, którzy mają przepustkę lub kupili  Złotą Edycję. Te przedmioty kosmetyczne można łączyć z innymi w grze. Kupowanie DLC pomaga NWI kontynuować pracę nad Insurgency: Sandstorm.

 

 

Ulepszenia rozgrywki:

Modyfikacje ochrony odrodzenia

Istnieją dwa liczniki czasu ochrony odrodzenia:

  • Pierwszy licznik czasu aktywuje się po odrodzeniu gracza i trwa 30 sekund.
  • Drugi zegar zastąpi pierwszy zegar, jeśli gracz poruszy się lub wykona akcję i będzie trwał przez pięć sekund.

Gdy gracze zaatakują kogoś z ochroną odrodzenia lub zostaną zaatakowani podczas ochrony odrodzenia, otrzymają powiadomienie o tym. Jest to podobne do  komunikatu o friendy fire.

Ulepszenia trybów gry

 

Ambush
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran „przegranej rundy” był wyświetlany po wygraniu rundy przez Security w zasadzce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli obserwować więcej niż jednego członka drużyny w trybie obserwatora po śmierci w zasadzce.
  • Naprawiono błąd, w którym model VIP-a był niewidoczny podczas niektórych rund.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ręce znikały w trybie pierwszoosobowym po zmianie drużyny, która wcześniej była VIP-em.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że poprzedni VIP zachowywał swój wygląd VIP do następnej rundy, przez co wyglądał, jakby było dwóch VIP-ów.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gry po pojawieniu się VIP-a.
Frontline
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz został wyrzucony do głównego menu po głosowaniu na mapę podczas wczytywania scenariusza Linia frontu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że licznik odrodzenia powtarzał się po śmierci po zdobyciu celu przy 0 falach na Linii frontu.
  • Naprawiono błąd powodujący awarię serwerów społecznościowych po zdobyciu drugiego celu w Linii frontu.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wczytywania meczu na Linii frontu.
Outpost
  • Naprawiono problem, w którym na wydajność wpływało odradzanie się botów.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry po opuszczeniu meczu w Outpost.
Survival
  • Naprawiono błąd, przez który skrzynie przetrwania mogły dawać graczom broń z niekompatybilnymi dodatkami.
  • Naprawiono błąd dźwiękowy Rushera.

 

Ulepszenia głosowania na następną mapę

  • Opcje głosowania na mapy zostały zmniejszone z 18 do 6 map.
  • Przycisk „losowy” losowo wybierze jedną z sześciu dostępnych opcji mapy.
  • Usunięto przycisk „inne”, który pozwalał graczom przechodzić przez nowy zestaw map do głosowania.

 

Poprawki na mapach

Bab
  • Naprawiono błąd wizualny, przez który na niektórych ścianach można było zobaczyć szwy.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zniszczenie niektórych naczyń.
Cytadela
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
  • Dodano nowy układ dla Linii frontu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na schodach pojawiały się czarne tekstury.
  • Naprawiono błąd wizualny na ścianach tunelu.
  • Naprawiono nieprawidłowe renderowanie terenu w miejscu odrodzenia powstańców.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe renderowanie tekstury ściany.
  • Naprawiono dziurę w mapie.
Crossing
  • Naprawiono niewidzialną ścianę w tunelu.
  • Naprawiono nieprawidłowe oświetlenie różnych rekwizytów.
  • Naprawiono nieprawidłowo renderowane cienie na komodzie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre skały miały nieprawidłową kolizję.
Farmhouse
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre skrzynie nie wyświetlały trafień pocisków.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że cegły mają zniekształcone tekstury i są całkowicie czarne.
  • Naprawiono błąd, który występował między niektórymi ścianami i sufitami, gdy wybrano ustawienie „Wysoka jakość cieni”.
  • Naprawiono artefakt cienia, który można było zobaczyć między ścianami modułowymi a siatkami podłogowymi.
  • Naprawiono obszar, który pozwalał graczom wyjść poza granice.
  • Naprawiono błąd kolizji na schodach przy celu A, który mógł powodować utknięcie graczy w pozycji leżącej.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre wazony były niezniszczalne.
Gap
  • Naprawiono problem z niepoprawnym renderowaniem tekstur.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czat w pobliżu wroga mógł być nadal słyszalny po śmierci i w trybie obserwatora.
  • Naprawiono błąd, w którym jeden z samochodów miał nieodpowiedni rozmiar hitboxa.
  • Naprawiono błąd kolizji na celu G.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że okna hotelowe pękają z opóźnieniem.
Hillside
  • Naprawiono błąd, w którym można było wyjść poza granice mapy.
  • Zablokowany obszar, który powinien być niedostępny.
  • Naprawiono problem z odradzaniem się botów wewnątrz określonej geometrii.
  • Naprawiono problem z nieprawidłowym punktem kontrolnym AI, który uniemożliwiał im atak na cel.
  • Naprawiono problem z teksturą, przez który na stole pojawiały się czarne ślady.
Ministerstwo
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
Outskirts
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
  • Naprawiono problem z teksturami.
  • Naprawiono błąd, który powodował awarię na ekranie wczytywania.
Precinct
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli dostać się pod mapę.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że tekstury nie ładowały się na środku mapy.
  • Naprawiono problem z oświetleniem powodujący słabą widoczność wrogów w oknach.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry na ekranie wczytywania. po rozegraniu gry Versus 10×10 i wybraniu gry ponownie.
  • Naprawiono problem z przycinaniem tekstur.
Powerplant
  • Naprawiono problemy z przenikaniem pocisków w niektórych miejscach.
  • Dodano nowy układ  dla Linii frontu.
Range (strzelnica)
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wczytywania na strzelnicę.
  • Naprawiono błąd, gdzie postać gracza powoli unosiła się w powietrzu przy zniszczonej ścianie.
Rafineria
  • Dodano nowy układ do trybu przetrwania.
  • Naprawiono problem kolizji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli chodzić po oknie i przechwytywać cel C w trybie Linii frontu.
Tell
  • Naprawiono różne problemy z oświetleniem.
  • Dodano nowy układ dla Linii frontu.
  • Dodano nowy układ do przetrwania.
  • Naprawiono problem ze znikaniem tekstur sufitu.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie czarnych tekstur dachu.
Tideway
  • Dodano nowy układ do trybu przetrwania.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie tekstur po południowej stronie mapy.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas wczytywania nocnej mapy w grze lokalnej.
Ulepszenia modowania
  • Dodano brakujące zasoby VIP do edytora narzędzi do modyfikacji.
  • Naprawiono błąd powodujący awarię gry podczas anulowania subskrypcji moda.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *