BATTALION 1944 Early Access od 1 lutego

Battalion 1944 to pierwszoosobowa, sieciowa strzelanina w czasach II Wojny Światowej niezależnego studio Bulkhead Interactive.Gra została ufundowana przez samych graczy dzięki zbiórce w serwisie Kickstarter stworzonym na silniku Unreal Engine 4.

Battalion 1944 wspiera kilka klasycznych trybów rozgrywki: Capture the Flag, Deathmatch czy Domination, ale zawiera unikalne dla siebie formaty potyczek. Same starcia rozgrywają się na mapach stworzonych w oparciu o lokacje prawdziwych bitew z okresu II Wojny Światowej i zostały zaprojektowane z myślą o drużynowych starciach piechoty.

W grze nie ma klasycznego systemu awansu – nie odblokowujemy tu żadnych zdolności czy też lepszego wyposażenia. System rozwoju naszej postaci skupia się za to na realistycznie wyglądających przedmiotach kosmetycznych zmieniających wygląd naszego żołnierza, jego broni czy ekwipunku. Gdy nasz żołnierz awansuje na wyższe poziomy otrzymuje dostęp do kolejnych tego typu przedmiotów.

W Battalion 1944 można grać w pojedynkę lub wraz z innymi graczami stworzyć tytułowy batalion, który stopniowo pnie w się w sezonowych rankingach gry dostępnych także w trybie solo. W grze znajdą się też różnego rodzaju dynamicznie generowanie wydarzenia i wyzwania, dzięki którym możemy zdobyć dodatkowe doświadczenie. Gra ma umożliwić tworzenie prywatnych serwerów z własnymi zasadami walki, zaś oficjalne serwery mają być podzielone na dwie główne kategorie: starcia rankingowe w globalnym systemie BattleRank i potyczki towarzyskie nie wpływające na ranking naszego żołnierza lub batalionu.

Wszyscy zainteresowani o jakości tytułu będą się mogli przekonać już 1 lutego wraz z uruchomieniem wczesnego dostępu. Należy liczyć się z ceną 14.99 euro i 6 trybami rozgrywki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *