Insurgency Sandstorm aktualizacja 1.14 „OPERACJA: ACCOLADE”

Nowa mapa: Ostatnie światło

Przygotuj się na Last Light, najnowszy poziom dodany do Insurgency: Sandstorm! W oparciu o mapę o tej samej nazwie, stworzoną przez Invalid_Nick na potrzeby konkursu , gra Last Light zabierze Cię do zapierającego dech w piersiach nadmorskiego miasteczka, w którym akcja toczy się nieprzerwanie. Kompaktowa konstrukcja jest idealna do intensywnej walki na bliskim i średnim dystansie, zachęcając do przedzierania się przez bujne wnętrza i na ulice skąpane w blasku złotego słońca. Luksusowa architektura, fantazyjne samochody i szczegółowe, realistyczne wnętrza zwiększają autentyczność tej jedynej w swoim rodzaju mapy, zapewniając graczom wciągające i niezapomniane wrażenia. Dołącz do walki i walcz o kontrolę nad tym oszałamiającym, ale śmiertelnie niebezpiecznym miastem!

Last Light można grać w następujących trybach:

  • Ambush
  • Checkpoint Insurgents
  • Checkpoint Security
  • Defusal
  • Domination
  • Firefight
  • Frontline
  • Outpost
  • Push Insurgents
  • Push Security
  • Survival

Nowe bronie: MDR i SG 552

Te zupełnie nowe 20-nabojowe karabiny szturmowe z pewnością przyniosą cios. MDR jest zaciekły, wystrzeliwując amunicję 7,62 z prędkością 960 m na sekundę, podczas gdy SG 552 wyróżnia się łatwością użycia i wszechstronnością! Obie bronie są dostępne dla następujących klas:

  • Rifleman
  • Demolitions
  • Commander
  • Observer
MDR (SEC)

SG 552 (INS)

Nowe darmowe elementy kosmetyczne: zwiadowca i wojownik rebeliantów

Zawsze jesteśmy zdumieni kreacjami tworzonymi przez naszą społeczność i niezmiernie się cieszymy, że w końcu możemy odsłonić DLC Scout i Rebel Fighter. Oba te nowe zestawy są oparte na zgłoszeniach, które zwyciężyły w naszym Społecznościowym Konkursie .

Niezależnie od tego, czy chcesz obserwować ruchy wroga, czy osiągnąć najwyższą chwałę w walce, darmowe zestawy kosmetyczne Scout i Rebel Fighter sprawią, że zrobisz to z klasą!

Zwiadowca (SEC)

Wojownik rebeliantów (INS)

Nowe DLC: Pakiet zestawu wyróżnień

Aby uczcić cztery lata Insurgency Sandstorm niesamowite wsparcie społeczności, rusz do walki z zestawem Accolade. Zestaw zawiera wysokiej jakości sprzęt i zestawy skórek broni noszonych w bitwach, a także mnóstwo treści tworzonych przez społeczność.
Te nowe zestawy DLC będą dostępne do kupienia po premierze Operation: Accolade i są zawarte w przepustce na rok 2 dla tych z was, którzy mają ją w wersji samodzielnej lub za pośrednictwem Złotej Edycji. Te przedmioty kosmetyczne można łączyć z innymi w grze.

Nasze najnowsze skórki broni są wzorowane na zwycięzcy konkursu kosmetycznego naszej społeczności ! Mamy nadzieję, że tak samo jak my nie możecie się doczekać, aby zobaczyć ich w akcji!

Zestaw sprzętu pilota sił bezpieczeństwa
  • Hełm pilota (nakrycie głowy)
  • Kurtka pilota (tułów)
  • Rękawice pilota (ręce)
  • Spodnie pilota (nogi)
  • Buty pilota (stopy)

Zestaw skórek broni weterana dla sił bezpieczeństwa

Te skórki można zastosować do następujących broni:

  • M16A4
  • MK 18 CQBR
  • MK 14 EBR
  • M24
  • MDR
  • M249

Zestaw motocyklowy dla powstańców

  • Kask motocyklowy (nakrycie głowy)
  • Koszulka motocyklowa (tors)
  • Rękawiczki motocyklowe (ręce)
  • Spodnie motocyklisty (nogi)
  • Buty motocyklowe (stopy)
  • Tatuaż

Zestaw na broń dla powstańców

Te skórki można zastosować do następujących broni:

  • SVD
  • Mosina-Naganta
  • AKS-74U
  • AKM
  • PKM
  • SG552

Nowe układy rozbrajania

Sądzimy, że będziecie się świetnie bawić z tymi siedmioma wybuchowymi nowymi układami trybu gry Defusal! Oznacza to, że prawie potroiliśmy liczbę dostępnych układów, więc na co czekasz? Łapcie za nożyce do drutu i do dzieła!

Bab

Farmhouse

Ministerstwo

Powerplant

Rafineria

Summit

Tell

Masz to! Mamy nadzieję, że tak samo jak my nie możecie się doczekać nowej zawartości, która pojawi się w aktualizacji 1.14!

ROZWIĄZANE PROBLEMY

Sztuka i grafika

 

  • Rozwiązano problem z wizualnymi niespójnościami między widokami z perspektywy trzeciej i pierwszej osoby.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że efekty wizualne lasera na podczerwień i latarki na podczerwień nie były widoczne w lunetach NV.
  • Rozwiązano problem z szybkością przeładowywania podczas korzystania z amunicji AKM z SKS.
  • Rozwiązano problem z powtarzaniem animacji przeładowania podczas używania Desert Eagle.
  • Rozwiązano problem, przez który nośnik amunicji.
  • Rozwiązano problem z teksturami w pobliżu punktu odrodzenia w Ministerstwie.
  • Rozwiązano problem z teksturami, które rozciągały się zbyt daleko i blokowały pociski.

 

Dźwięk / Głos

 

  • Rozwiązano problem, przez który komunikaty głosowe dowódcy zapętlały się na konsoli.
  • Rozwiązano problem z przerywaniem dźwięku wystrzału na konsoli.
  • Rozwiązano problem zniekształceń dźwięku na Bab, gdy wielu graczy w tym samym miejscu strzelało na konsoli.
  • Rozwiązano problem zniekształceń dźwięku w budynkach wielopiętrowych.

 

Ulepszenia rozgrywki

 

  • Rozwiązano problem, przez który ochrona odrodzenia dawała przewagę nowym graczom dołączającym do meczu.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze pozostawali w trybie ochrony przed spawnem i swobodnie eksplorowali poziom, zabijając graczy.
  • Rozwiązano problem z awarią gry na ekranie wczytywania lokalnego meczu.
  • Rozwiązano problem z odtwarzaniem drużyny na konsoli.

 

Poprawki w projektowaniu poziomów

 

  • Rozwiązano problem z kolizją, w wyniku której gracze zacinali się na Tell.
  • Rozwiązano problem z dziurą w mapie na Outskirts

 

Narzędzia modów

 

  • Rozwiązano problemy z dźwiękiem w edytorze.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze nie mogli grać w edytorze, jeśli tryb gry wymagał ponownego uruchomienia.
  • Rozwiązano problem z awarią podczas nawigacji AI dla niestandardowych map.
  • Rozwiązano problem z niemożnością spakowania moda.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że nie można było załadować tekstury skórki postaci.
  • Rozwiązano problem braku KSG i KS-23 w edytorze modów.
  • Rozwiązano problem, przez który brakowało czterech celów scenariusza pierwszej linii.
  • Rozwiązano problem braku ikony interfejsu dla skrzynek z zaopatrzeniem.
  • Rozwiązano problem z brakiem tekstury cieniowania skóry.
  • Naprawiono brak podłogi na przykładowej mapie.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że gra w Checkpoint rozpoczynała się po porażce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *