Nowa mapa: Ostatnie światło
Przygotuj się na Last Light, najnowszy poziom dodany do Insurgency: Sandstorm! W oparciu o mapę o tej samej nazwie, stworzoną przez Invalid_Nick na potrzeby konkursu , gra Last Light zabierze Cię do zapierającego dech w piersiach nadmorskiego miasteczka, w którym akcja toczy się nieprzerwanie. Kompaktowa konstrukcja jest idealna do intensywnej walki na bliskim i średnim dystansie, zachęcając do przedzierania się przez bujne wnętrza i na ulice skąpane w blasku złotego słońca. Luksusowa architektura, fantazyjne samochody i szczegółowe, realistyczne wnętrza zwiększają autentyczność tej jedynej w swoim rodzaju mapy, zapewniając graczom wciągające i niezapomniane wrażenia. Dołącz do walki i walcz o kontrolę nad tym oszałamiającym, ale śmiertelnie niebezpiecznym miastem!
- Ambush
- Checkpoint Insurgents
- Checkpoint Security
- Defusal
- Domination
- Firefight
- Frontline
- Outpost
- Push Insurgents
- Push Security
- Survival
Nowe bronie: MDR i SG 552
Te zupełnie nowe 20-nabojowe karabiny szturmowe z pewnością przyniosą cios. MDR jest zaciekły, wystrzeliwując amunicję 7,62 z prędkością 960 m na sekundę, podczas gdy SG 552 wyróżnia się łatwością użycia i wszechstronnością! Obie bronie są dostępne dla następujących klas:
- Rifleman
- Demolitions
- Commander
- Observer
Nowe darmowe elementy kosmetyczne: zwiadowca i wojownik rebeliantów
Zawsze jesteśmy zdumieni kreacjami tworzonymi przez naszą społeczność i niezmiernie się cieszymy, że w końcu możemy odsłonić DLC Scout i Rebel Fighter. Oba te nowe zestawy są oparte na zgłoszeniach, które zwyciężyły w naszym Społecznościowym Konkursie .
Niezależnie od tego, czy chcesz obserwować ruchy wroga, czy osiągnąć najwyższą chwałę w walce, darmowe zestawy kosmetyczne Scout i Rebel Fighter sprawią, że zrobisz to z klasą!
Wojownik rebeliantów (INS)
Nowe DLC: Pakiet zestawu wyróżnień
Aby uczcić cztery lata Insurgency Sandstorm niesamowite wsparcie społeczności, rusz do walki z zestawem Accolade. Zestaw zawiera wysokiej jakości sprzęt i zestawy skórek broni noszonych w bitwach, a także mnóstwo treści tworzonych przez społeczność.
Te nowe zestawy DLC będą dostępne do kupienia po premierze Operation: Accolade i są zawarte w przepustce na rok 2 dla tych z was, którzy mają ją w wersji samodzielnej lub za pośrednictwem Złotej Edycji. Te przedmioty kosmetyczne można łączyć z innymi w grze.
Nasze najnowsze skórki broni są wzorowane na zwycięzcy konkursu kosmetycznego naszej społeczności ! Mamy nadzieję, że tak samo jak my nie możecie się doczekać, aby zobaczyć ich w akcji!
- Hełm pilota (nakrycie głowy)
- Kurtka pilota (tułów)
- Rękawice pilota (ręce)
- Spodnie pilota (nogi)
- Buty pilota (stopy)
Te skórki można zastosować do następujących broni:
- M16A4
- MK 18 CQBR
- MK 14 EBR
- M24
- MDR
- M249
Zestaw motocyklowy dla powstańców
- Kask motocyklowy (nakrycie głowy)
- Koszulka motocyklowa (tors)
- Rękawiczki motocyklowe (ręce)
- Spodnie motocyklisty (nogi)
- Buty motocyklowe (stopy)
- Tatuaż
Te skórki można zastosować do następujących broni:
- SVD
- Mosina-Naganta
- AKS-74U
- AKM
- PKM
- SG552
Nowe układy rozbrajania
Sądzimy, że będziecie się świetnie bawić z tymi siedmioma wybuchowymi nowymi układami trybu gry Defusal! Oznacza to, że prawie potroiliśmy liczbę dostępnych układów, więc na co czekasz? Łapcie za nożyce do drutu i do dzieła!
Masz to! Mamy nadzieję, że tak samo jak my nie możecie się doczekać nowej zawartości, która pojawi się w aktualizacji 1.14!
ROZWIĄZANE PROBLEMY
- Rozwiązano problem z wizualnymi niespójnościami między widokami z perspektywy trzeciej i pierwszej osoby.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że efekty wizualne lasera na podczerwień i latarki na podczerwień nie były widoczne w lunetach NV.
- Rozwiązano problem z szybkością przeładowywania podczas korzystania z amunicji AKM z SKS.
- Rozwiązano problem z powtarzaniem animacji przeładowania podczas używania Desert Eagle.
- Rozwiązano problem, przez który nośnik amunicji.
- Rozwiązano problem z teksturami w pobliżu punktu odrodzenia w Ministerstwie.
- Rozwiązano problem z teksturami, które rozciągały się zbyt daleko i blokowały pociski.
- Rozwiązano problem, przez który komunikaty głosowe dowódcy zapętlały się na konsoli.
- Rozwiązano problem z przerywaniem dźwięku wystrzału na konsoli.
- Rozwiązano problem zniekształceń dźwięku na Bab, gdy wielu graczy w tym samym miejscu strzelało na konsoli.
- Rozwiązano problem zniekształceń dźwięku w budynkach wielopiętrowych.
- Rozwiązano problem, przez który ochrona odrodzenia dawała przewagę nowym graczom dołączającym do meczu.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze pozostawali w trybie ochrony przed spawnem i swobodnie eksplorowali poziom, zabijając graczy.
- Rozwiązano problem z awarią gry na ekranie wczytywania lokalnego meczu.
- Rozwiązano problem z odtwarzaniem drużyny na konsoli.
- Rozwiązano problem z kolizją, w wyniku której gracze zacinali się na Tell.
- Rozwiązano problem z dziurą w mapie na Outskirts
- Rozwiązano problemy z dźwiękiem w edytorze.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze nie mogli grać w edytorze, jeśli tryb gry wymagał ponownego uruchomienia.
- Rozwiązano problem z awarią podczas nawigacji AI dla niestandardowych map.
- Rozwiązano problem z niemożnością spakowania moda.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że nie można było załadować tekstury skórki postaci.
- Rozwiązano problem braku KSG i KS-23 w edytorze modów.
- Rozwiązano problem, przez który brakowało czterech celów scenariusza pierwszej linii.
- Rozwiązano problem braku ikony interfejsu dla skrzynek z zaopatrzeniem.
- Rozwiązano problem z brakiem tekstury cieniowania skóry.
- Naprawiono brak podłogi na przykładowej mapie.
- Rozwiązano problem polegający na tym, że gra w Checkpoint rozpoczynała się po porażce.