Dziś po raz pierwszy, jeszcze przedpremierowo niektórzy z Nas mieli okazję zagrać na nowej mapie, która (co tu dużo mówić) nijak pasuje do klimatu KF2
…Piękna, rajska wręcz wysepka, cudowna, tropikalna plaża z bialultkim piaskiem i palmami 🙂
Kiedy w dodatku wybuchł wulkan a plażę zaczęły zalewać fale przypływu- przez moment pomyślałem, że moja postać, to nie „Pan Foster”, ale „Cyrus Smith” (czyli główny bohater powieści Juliusa Verna „Tajemnicza Wyspa” 🙂
Cóż a może taka odmiana była potrzebna? Może po serii mrocznych, postapokaliptycznych widoków zniszczonych europejskich metropolii, wszelakich laboratoriów, płonących ulic, czy opuszczonych i zapomnianych przez wszystkich małych gospodarstw zewsząd otoczonych polami kukurydzy…
Z każdą następną falą- zaczynałem odnosić wrażenie, że ta mapa (przepraszam, ale nazwy nie pamiętam) może stać się tak samo lubianą i grywalną, jak choćby dobrze znane wszystkim „OUTPOST” (Stacja). W każdym razie- czas pokarze.
Przy okazji owej aktualizacji- postanowiłem zerknąć na „mapę drogową” (gdzie deweloperzy publikują i ogłaszają projekty nad którymi pracują, bądź planują rozpocząć prace i co cieszy- sporo z nich, to sugestie samych graczy.
Do najciekawszych, które dostrzegłem, muszę niewątpliwie zaliczyć:
NEW LEVEL- UNNAMED
NEW GAME MODES- OBJECTIVE
RETURN OF SOME COMMMUNITY FAVORITE KF1 CHARACTERS
NEW GAME MODE- ENDLESS
Szczególnie ucieszyła mnie wiadomość o nowym trybie gry i levelu (o ile chodzi tu o nowy poziom trudności). Cóż, pożyjemy (pogramy)- zobaczymy;)