World War 3 informacje przed Otwartą Betą

Poniższe zmiany zostały wprowadzone do World War 3 w oczekiwaniu na Otwartą Betę, która zostanie uruchomiona już niedługo. Obecna wersja gry jest dostępna dla wszystkich graczy którzy kupili dostępdo Zamkniętej Bety.

NOWA ZAWARTOŚĆ I FUNKCJE W GRZE
  • Dodano pełną lokalizację w grze w języku Tureckim (TR) i Arabski dubbing (AR).
  • Szybkość postępów została zwiększona o 50%.
SMOLEŃSK

Szeroko zakrojone testy World War 3 miały na celu nie tylko przygotowanie gry pod względem technicznym dla wielu graczy, ale także upewnienie się, że dotychczasowa zawartość jest wciągająca, dobrze zbalansowana i nadaje się do wielokrotnego ogrywania. W związku z tym zidentyfikowano kilka problemów z mapą Smoleńsk.

Mapa cierpiała z powodu braku odpowiedniej infrastruktury i wyróżniających się punktów. Problem ten potęgowało niedostateczne oświetlenie, które mogło powodować dezorientację graczy podczas rozgrywki.

W porównaniu z bardziej znanymi miejscami, takimi jak Berlin czy Moskwa, Smoleńsk był raczej mało charakterystyczny i mógł sprawić, że gracze gubili się gdyż brakowało jednoznacznych lokacji. Ponadto, z punktu widzenia rozgrywki, na mapie brakowało osłon, co drastycznie zmniejszało możliwości taktyczne.

CO NOWEGO W SMOLEŃSKU

Przy przerabianiu Smoleńska żaden element nie mógł liczyć na taryfę ulgową. Całkowicie zmienił się motyw przewodni mapy, zmieniając perspektywę z zagrożonego miasta na aktywną bazę wojskową, w której każda wewnętrzna lokacja ma swoją własną, unikalną identyfikację wizualną i przeznaczenie. Jest tu szpital, biura personelu, kuchnia i jadalnia, sale lekcyjne, akademiki, pomieszczenia łączności, magazyny, garaże, siłownia, toalety i wiele innych, a wszystko to rozmieszczone z zachowaniem logiki infrastruktury.

Oprócz wprowadzenia nowego motywu przeprojektowano dużą część infrastruktury mapy i wprowadzono nowe tereny walki. W centrum mapy, w pobliżu nowego punktu przejęcia, znajduje się teraz antena radiowa i lądowisko dla helikopterów, a także więcej nowych budynków i punktów osłony zapewniających graczom więcej możliwości taktycznych.

Oświetlenie Smoleńska jest teraz o wiele bardziej naturalne, z odnowionym stopniowaniem kolorów, nową roślinnością i ulepszonymi artefaktami, które poprawiają ogólną estetykę mapy, dzięki czemu jest ona bardziej przyjazna dla oczu i mniej dezorientuje graczy.

ROZGRYWKA

  • Zwiększono zasięg radiowych ostrzeżeń dowódcy o zagrożeniu uderzeniem, aby zapewnić więcej czasu na reakcję.
  • Pakiet pancerza został usunięty z gry. Pakiet wyposażenia przywraca teraz pancerz, a także granaty i gadżety.
  • Zmieniono domyślne ustawienie dodatków dla M417 w ekwipunku strzelca wyborowego.
  • AK-15 i Alpha używają teraz odpowiednich magazynków (7,62x39mm).
  • Zrównoważono prędkości wylotowe wszystkich broni automatycznych.
  • Naprawiono błąd, który powodował widoczny odrzut broni przy jej chowaniu i wyposażaniu.

ZMIANY W BALANSIE: BROŃ

7.62x54mmR, 7.62×51 NATO, 9mm Parabellum i .40 S&W.

  • Niewielkie korekty zakresu kalibrów.

870 MCS

  • Obniżono maksymalny zasięg, aby zmniejszyć śmiertelność na odległościach powyżej 20 metrów.

Vepr-12

  • Zwiększono minimalny zasięg, aby spodziewany zabójstwa za pomocą 2-3 trafień był bardziej efektywne i osiągalne.

M417

  • Zwiększono wagę broni do 8 bloków.
  • Zwiększony odrzut pionowy, co utrudnia prowadzenie ognia automatycznego na dalekim dystansie.

Scar-H

  • Zwiększono wagę broni do 7 bloków.
  • Ogólne zwiększenie odrzutu w celu zmniejszenia efektywności ognia automatycznego.

RPG

  • Zmniejszone obrażenia od odłamków.

M200

  • W miejscu na podstawowy celownik można teraz umieszczać tylko lunety dalekiego zasięgu.

PKP Pecheneg Bullpup, SA80 i MG5

  • Znaczne zmiany w odrzucie wszystkich trzech broni, ułatwiające ich obsługę i kontrolę po oddaniu pierwszych sześciu strzałów (około).

5,56 NATO, 7,62x39mm, 7,62 NATO i 7,62x54mm

  • Zwiększony maksymalny i minimalny zasięg luf kompaktowych.

G17

  • Zmniejszony widoczny odrzut dla lepszego posługiwania się bronią.

ZMIANY W BALANSIE: UDERZENIA

  • Poprawiono animację zrzucania kontenera podczas pojawiania się pojazdu na celu.
  • Poprawki do pozycji APS w pojazdach.
  • Obrażenia od wybuchów są zależne od zasięgu.
  • Poprawki do obrażeń od wyrzutni granatów RCWS.
  • Zmieniono efekty wizualne wystrzałów z wieżyczek RCWS i dronów.
  • Zmniejszony zasięg eksplozji pocisków AT RCWS.
  • Wieżyczka kalibru 57 (dodatkowa wieżyczka dostępna w niektórych wozach bojowych piechoty) szybciej się przeładowuje i zadaje większe obrażenia.
  • Zmieniono wytrzymałość RCWS, APS i optyki dla pojazdów – wszystkie są teraz łatwiejsze do uszkodzenia.
  • Poprawki w opisach pojazdów w HUB-ie.
  • Poprawki w dodatkach do pojazdów w HUB-ie
  • Poprawki do hitboxów pojazdów.
  • Poprawki do kamuflażu i pancerza, które były wyświetlane nieprawidłowo lub nie były wyświetlane wcale.
  • Ulepszenia zawieszenia w pojazdach kołowych.
  • Poprawki w prędkości obrotowej kół pojazdów.
  • Ulepszenia w ujęciach kamery w pojazdach gąsienicowych i kołowych.
  • Poprawki do hitboxów, punktów wytrzymałości i cen dronów. Niższe ceny powinny sprawić, że latające drony staną się lepszą inwestycją!
  • Dodano AT APS LIGHT: blokuje jeden pocisk i wyłącza się na określony czas.
  • Zmieniono nazwę AT APS: teraz jest to AT APS HEAVY.
  • Zmiany w AT APS HEAVY: wydłużony czas odnowienia i blokuje maksymalnie 4 rakiety.
  • Ogólne poprawki do prezentacji uderzeń w menu HUB-a.
  • Miejsce na amunicję resetuje się po zmianie aktualnie wybranej wieżyczki na uderzenie w HUB-ie.
  • Śledzenie statystyk pojazdów.

ANIMACJE

  • Poprawiono błąd związany z pozycją głowy w pozach stojących i kucających podczas korzystania z wszystkich broni w grze.
  • Nowe animacje zrzucania pojazdów (przerobione scenki).
  • Nowe zachowanie kierowcy quada w animacjach z perspektywy trzeciej osoby (TPP).
  • Nowe zachowanie kierowcy buggy w animacjach TPP.
  • Poprawki błędów dla  wszystkich skrzyń, spodni i rękawic w grze, zwłaszcza w przypadku świateł chemicznych (kolorowych świateł oznaczających członków drużyny, członków oddziału i wrogów).
  • Poprawiono poziom szczegółowości postaci: hełmów, klatek piersiowych, spodni i rękawic.
  • Nowe animacje perspektywy pierwszej osoby (FPP) podczas poruszania się z RPG7, dzięki czemu uzyskano bardziej płynny obraz.
  • Dodano nowe animacje FPP, w tym skakanie, zjeżdżanie i wspinanie się.
  • Naprawiono problemy z upuszczaniem i wyposażaniem magazynków do broni w widoku TPP.
  • Nowe animacje dla przejść z pozycji leżącej na plecach do zwykłego czołgania przy wyposażonym C4.
  • Naprawiono problem z przenikaniem kamery FPP przez ściany podczas przejścia z pozycji leżącej na plecach do zwykłej pozycji leżącej, gdy postać leży blisko ścian (dla wszystkich broni).
  • Animacje broni MCS870 zostały dopracowane.
  • Animacje przeładowania MSBS-K w widoku FPP zostały dopracowana, polepszając wrażenia wizualne.
  • Animacje ruchu MCS870 w FPP zostały dopracowane, dodano wiele nowych animacji, w tym ślizganie się, skakanie i wspinanie.
  • Dopracowano pozy postaci w trakcie bezczynności, ukazując lepszy chwyt dolnej części i boków broni.
  • Wprowadzono nowe animacje ślizgu w widoku FPP dla karabinów snajperskich TOCHNOST i G29.
  • Animacje obracania w miejscu zostały dopracowane w widoku TPP, aby zapewnić płynniejszy obraz.
  • Dodano nowe animacje wspinania się w widoku FPP, podczas trzymania granatów.
  • Naprawiono wiele błędów dotyczących przeładowywania broni w widoku TPP i przenikania animacji postaci w widoku TPP. Dodano również więcej ulepszeń w silniku, aby zoptymalizować ruch i zachowanie postaci.
  • Poprawiono animację chodzenia w widoku FPP, aby była bardziej zsynchronizowana z ruchem.
  • Poprawiono animacje sprintu w widoku FPP podczas noszenia karabinów i karabinów bojowych, aby niektóre lunety nie zasłaniały widzenia peryferyjnego.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA (UI)

  • Zoptymalizowano czas, kiedy punkty naprawy pojazdu pojawiają się po ich przyznaniu.
  • Poprawiono sposób wyświetlania niepoprawnych dymków podczas interakcji z dronami powietrznymi i lądowymi.
  • Dodano zmianę koloru widżetu drużyny – teraz możesz dostosować kolor swojej drużyny, zmieniając wartość domyślną.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się podczas wchodzenia do lub wychodzenia z uderzenia.
  • Nowe rodzaje amunicji są wyświetlane na ekranach HUD pojazdów.
  • Dodano kolorowanie pseudonimów w HUB-ie.
  • Zoptymalizowano tablicę wyników.
  • Poprawione kolorowanie widżetu siedzeń pojazdu.
  • Zoptymalizowano widżet punktów przejęcia.
  • Dodano rodzaje nazw armat na ekranach HUD pojazdów.
  • Tablica wyników jest teraz poprawnie dopasowana do różnych rozdzielczości wyświetlaczy.
  • Tablica wyników poprawnie aktualizuje wynik podczas wyświetlania na ekranie.
  • Dodano oznaczenie widzianego gracza podczas przeglądania widoku całej mapy.
  • Zmieniono komunikat o odpowiedzialności lidera, aby pokazywał prawidłowe punkty przejęcia.
  • Zmieniono rozmiary znaczników żołnierzy podczas korzystania z uderzenia powietrznego, aby poprawić ich widoczność.
  • Naprawiony błąd, który powodował, że znacznik dodatku do bezzałogowego statku powietrznego z dronów lądowych dalej się wyświetlał po zniszczeniu drona.
  • Widoczność czatu zmniejsza się, jeśli nie jest on używany przez pewien czas.
  • Poprawiono rozmiar listy graczy na tablicy wyników.
  • Dodano możliwość wyciszenia innego gracza za pośrednictwem tablicy wyników lub menu okrągłego.
  • Poprawiono obliczenia punktów uderzeń.
  • Poprawiono informacje HUD wyświetlane podczas korzystania z gadżetów.
  • Wdrożono animowane sztandary.
  • Poprawki błędów i ulepszenia w personalizowaniu elementów w grze.
  • Poprawiono wyświetlanie informacji o stanie blokady pojazdu.
  • Naprawiono migające znaczniki podczas korzystania z bezzałogowego statku powietrznego.
  • Tabela wyników wyświetla teraz poprawnie aktualną liczbę graczy w każdej drużynie (np. w deathmatchu drużynowym będzie widać wszystkich 10 graczy po każdej stronie).
  • Opisy przedmiotów w grze są teraz przetłumaczone na wszystkie języki.
  • Poprawki lokalizacji dla wszystkich języków.

DŹWIĘK

  • Naprawiono problemy związane z dźwiękami otoczenia po załadowaniu następnej mapy.
  • Zoptymalizowano sposoby ładowania plików audio i zarządzania ich ogólną pulą pamięci.
  • Poprawiono dźwięk niektórych broni, w tym wystrzałów i strzałów z tłumikiem.
  • Zwiększono minimalny zasięg słyszalności wszystkich broni dalekiego zasięgu, w tym strzałów z karabinu snajperskiego.
  • Dodano dodatkowe lokalizacje w językach arabskim i tureckim dla głosów postaci i dowódców.
  • Usunięto problemy z niesłyszalnością kroków, gdy postać poruszała się pod kątem w trybie ADS.
  • Zoptymalizowano systemy odpowiedzialne za pogłos dźwięków otoczenia w pomieszczeniu.
  • Poprawiono brzmienie pogłosu w niektórych pomieszczeniach, ich poziomy głośności oraz dodano nowe dźwięki otoczenia na mapach.

ZMIANY W PERSONALIZACJI

  • MG5: Zmieniono domyślną lufę na standardową.
  • M4 MWS: standardowa lufa bez przyrządów celowniczych nie wykorzystuje już miejsca na personalizację.
  • SD: Zintegrowany tłumik lufy nie wykorzystuje już z miejsca na personalizację.
  • SA80: Lufa LMG Bipod nie wykorzystuje już z miejsca na personalizację.
  • MCS: Naprawiono problem, gdy przy trzech wykorzystanych miejscach na personalizację zmiana lufy powodowała wyświetlenie wiadomości „REPLACE ATTACHMENT”.

źródło: https://worldwar3.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *