Poniższe zmiany zostały wprowadzone do World War 3 w oczekiwaniu na Otwartą Betę, która zostanie uruchomiona już niedługo. Obecna wersja gry jest dostępna dla wszystkich graczy którzy kupili dostępdo Zamkniętej Bety.
NOWA ZAWARTOŚĆ I FUNKCJE W GRZE
- Dodano pełną lokalizację w grze w języku Tureckim (TR) i Arabski dubbing (AR).
- Szybkość postępów została zwiększona o 50%.
SMOLEŃSK
Szeroko zakrojone testy World War 3 miały na celu nie tylko przygotowanie gry pod względem technicznym dla wielu graczy, ale także upewnienie się, że dotychczasowa zawartość jest wciągająca, dobrze zbalansowana i nadaje się do wielokrotnego ogrywania. W związku z tym zidentyfikowano kilka problemów z mapą Smoleńsk.
Mapa cierpiała z powodu braku odpowiedniej infrastruktury i wyróżniających się punktów. Problem ten potęgowało niedostateczne oświetlenie, które mogło powodować dezorientację graczy podczas rozgrywki.
W porównaniu z bardziej znanymi miejscami, takimi jak Berlin czy Moskwa, Smoleńsk był raczej mało charakterystyczny i mógł sprawić, że gracze gubili się gdyż brakowało jednoznacznych lokacji. Ponadto, z punktu widzenia rozgrywki, na mapie brakowało osłon, co drastycznie zmniejszało możliwości taktyczne.
CO NOWEGO W SMOLEŃSKU
Przy przerabianiu Smoleńska żaden element nie mógł liczyć na taryfę ulgową. Całkowicie zmienił się motyw przewodni mapy, zmieniając perspektywę z zagrożonego miasta na aktywną bazę wojskową, w której każda wewnętrzna lokacja ma swoją własną, unikalną identyfikację wizualną i przeznaczenie. Jest tu szpital, biura personelu, kuchnia i jadalnia, sale lekcyjne, akademiki, pomieszczenia łączności, magazyny, garaże, siłownia, toalety i wiele innych, a wszystko to rozmieszczone z zachowaniem logiki infrastruktury.
Oprócz wprowadzenia nowego motywu przeprojektowano dużą część infrastruktury mapy i wprowadzono nowe tereny walki. W centrum mapy, w pobliżu nowego punktu przejęcia, znajduje się teraz antena radiowa i lądowisko dla helikopterów, a także więcej nowych budynków i punktów osłony zapewniających graczom więcej możliwości taktycznych.
Oświetlenie Smoleńska jest teraz o wiele bardziej naturalne, z odnowionym stopniowaniem kolorów, nową roślinnością i ulepszonymi artefaktami, które poprawiają ogólną estetykę mapy, dzięki czemu jest ona bardziej przyjazna dla oczu i mniej dezorientuje graczy.
ROZGRYWKA
- Zwiększono zasięg radiowych ostrzeżeń dowódcy o zagrożeniu uderzeniem, aby zapewnić więcej czasu na reakcję.
- Pakiet pancerza został usunięty z gry. Pakiet wyposażenia przywraca teraz pancerz, a także granaty i gadżety.
- Zmieniono domyślne ustawienie dodatków dla M417 w ekwipunku strzelca wyborowego.
- AK-15 i Alpha używają teraz odpowiednich magazynków (7,62x39mm).
- Zrównoważono prędkości wylotowe wszystkich broni automatycznych.
- Naprawiono błąd, który powodował widoczny odrzut broni przy jej chowaniu i wyposażaniu.
ZMIANY W BALANSIE: BROŃ
7.62x54mmR, 7.62×51 NATO, 9mm Parabellum i .40 S&W.
- Niewielkie korekty zakresu kalibrów.
870 MCS
- Obniżono maksymalny zasięg, aby zmniejszyć śmiertelność na odległościach powyżej 20 metrów.
Vepr-12
- Zwiększono minimalny zasięg, aby spodziewany zabójstwa za pomocą 2-3 trafień był bardziej efektywne i osiągalne.
M417
- Zwiększono wagę broni do 8 bloków.
- Zwiększony odrzut pionowy, co utrudnia prowadzenie ognia automatycznego na dalekim dystansie.
Scar-H
- Zwiększono wagę broni do 7 bloków.
- Ogólne zwiększenie odrzutu w celu zmniejszenia efektywności ognia automatycznego.
RPG
- Zmniejszone obrażenia od odłamków.
M200
- W miejscu na podstawowy celownik można teraz umieszczać tylko lunety dalekiego zasięgu.
PKP Pecheneg Bullpup, SA80 i MG5
- Znaczne zmiany w odrzucie wszystkich trzech broni, ułatwiające ich obsługę i kontrolę po oddaniu pierwszych sześciu strzałów (około).
5,56 NATO, 7,62x39mm, 7,62 NATO i 7,62x54mm
- Zwiększony maksymalny i minimalny zasięg luf kompaktowych.
G17
- Zmniejszony widoczny odrzut dla lepszego posługiwania się bronią.
ZMIANY W BALANSIE: UDERZENIA
- Poprawiono animację zrzucania kontenera podczas pojawiania się pojazdu na celu.
- Poprawki do pozycji APS w pojazdach.
- Obrażenia od wybuchów są zależne od zasięgu.
- Poprawki do obrażeń od wyrzutni granatów RCWS.
- Zmieniono efekty wizualne wystrzałów z wieżyczek RCWS i dronów.
- Zmniejszony zasięg eksplozji pocisków AT RCWS.
- Wieżyczka kalibru 57 (dodatkowa wieżyczka dostępna w niektórych wozach bojowych piechoty) szybciej się przeładowuje i zadaje większe obrażenia.
- Zmieniono wytrzymałość RCWS, APS i optyki dla pojazdów – wszystkie są teraz łatwiejsze do uszkodzenia.
- Poprawki w opisach pojazdów w HUB-ie.
- Poprawki w dodatkach do pojazdów w HUB-ie
- Poprawki do hitboxów pojazdów.
- Poprawki do kamuflażu i pancerza, które były wyświetlane nieprawidłowo lub nie były wyświetlane wcale.
- Ulepszenia zawieszenia w pojazdach kołowych.
- Poprawki w prędkości obrotowej kół pojazdów.
- Ulepszenia w ujęciach kamery w pojazdach gąsienicowych i kołowych.
- Poprawki do hitboxów, punktów wytrzymałości i cen dronów. Niższe ceny powinny sprawić, że latające drony staną się lepszą inwestycją!
- Dodano AT APS LIGHT: blokuje jeden pocisk i wyłącza się na określony czas.
- Zmieniono nazwę AT APS: teraz jest to AT APS HEAVY.
- Zmiany w AT APS HEAVY: wydłużony czas odnowienia i blokuje maksymalnie 4 rakiety.
- Ogólne poprawki do prezentacji uderzeń w menu HUB-a.
- Miejsce na amunicję resetuje się po zmianie aktualnie wybranej wieżyczki na uderzenie w HUB-ie.
- Śledzenie statystyk pojazdów.
ANIMACJE
- Poprawiono błąd związany z pozycją głowy w pozach stojących i kucających podczas korzystania z wszystkich broni w grze.
- Nowe animacje zrzucania pojazdów (przerobione scenki).
- Nowe zachowanie kierowcy quada w animacjach z perspektywy trzeciej osoby (TPP).
- Nowe zachowanie kierowcy buggy w animacjach TPP.
- Poprawki błędów dla wszystkich skrzyń, spodni i rękawic w grze, zwłaszcza w przypadku świateł chemicznych (kolorowych świateł oznaczających członków drużyny, członków oddziału i wrogów).
- Poprawiono poziom szczegółowości postaci: hełmów, klatek piersiowych, spodni i rękawic.
- Nowe animacje perspektywy pierwszej osoby (FPP) podczas poruszania się z RPG7, dzięki czemu uzyskano bardziej płynny obraz.
- Dodano nowe animacje FPP, w tym skakanie, zjeżdżanie i wspinanie się.
- Naprawiono problemy z upuszczaniem i wyposażaniem magazynków do broni w widoku TPP.
- Nowe animacje dla przejść z pozycji leżącej na plecach do zwykłego czołgania przy wyposażonym C4.
- Naprawiono problem z przenikaniem kamery FPP przez ściany podczas przejścia z pozycji leżącej na plecach do zwykłej pozycji leżącej, gdy postać leży blisko ścian (dla wszystkich broni).
- Animacje broni MCS870 zostały dopracowane.
- Animacje przeładowania MSBS-K w widoku FPP zostały dopracowana, polepszając wrażenia wizualne.
- Animacje ruchu MCS870 w FPP zostały dopracowane, dodano wiele nowych animacji, w tym ślizganie się, skakanie i wspinanie.
- Dopracowano pozy postaci w trakcie bezczynności, ukazując lepszy chwyt dolnej części i boków broni.
- Wprowadzono nowe animacje ślizgu w widoku FPP dla karabinów snajperskich TOCHNOST i G29.
- Animacje obracania w miejscu zostały dopracowane w widoku TPP, aby zapewnić płynniejszy obraz.
- Dodano nowe animacje wspinania się w widoku FPP, podczas trzymania granatów.
- Naprawiono wiele błędów dotyczących przeładowywania broni w widoku TPP i przenikania animacji postaci w widoku TPP. Dodano również więcej ulepszeń w silniku, aby zoptymalizować ruch i zachowanie postaci.
- Poprawiono animację chodzenia w widoku FPP, aby była bardziej zsynchronizowana z ruchem.
- Poprawiono animacje sprintu w widoku FPP podczas noszenia karabinów i karabinów bojowych, aby niektóre lunety nie zasłaniały widzenia peryferyjnego.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA (UI)
- Zoptymalizowano czas, kiedy punkty naprawy pojazdu pojawiają się po ich przyznaniu.
- Poprawiono sposób wyświetlania niepoprawnych dymków podczas interakcji z dronami powietrznymi i lądowymi.
- Dodano zmianę koloru widżetu drużyny – teraz możesz dostosować kolor swojej drużyny, zmieniając wartość domyślną.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się podczas wchodzenia do lub wychodzenia z uderzenia.
- Nowe rodzaje amunicji są wyświetlane na ekranach HUD pojazdów.
- Dodano kolorowanie pseudonimów w HUB-ie.
- Zoptymalizowano tablicę wyników.
- Poprawione kolorowanie widżetu siedzeń pojazdu.
- Zoptymalizowano widżet punktów przejęcia.
- Dodano rodzaje nazw armat na ekranach HUD pojazdów.
- Tablica wyników jest teraz poprawnie dopasowana do różnych rozdzielczości wyświetlaczy.
- Tablica wyników poprawnie aktualizuje wynik podczas wyświetlania na ekranie.
- Dodano oznaczenie widzianego gracza podczas przeglądania widoku całej mapy.
- Zmieniono komunikat o odpowiedzialności lidera, aby pokazywał prawidłowe punkty przejęcia.
- Zmieniono rozmiary znaczników żołnierzy podczas korzystania z uderzenia powietrznego, aby poprawić ich widoczność.
- Naprawiony błąd, który powodował, że znacznik dodatku do bezzałogowego statku powietrznego z dronów lądowych dalej się wyświetlał po zniszczeniu drona.
- Widoczność czatu zmniejsza się, jeśli nie jest on używany przez pewien czas.
- Poprawiono rozmiar listy graczy na tablicy wyników.
- Dodano możliwość wyciszenia innego gracza za pośrednictwem tablicy wyników lub menu okrągłego.
- Poprawiono obliczenia punktów uderzeń.
- Poprawiono informacje HUD wyświetlane podczas korzystania z gadżetów.
- Wdrożono animowane sztandary.
- Poprawki błędów i ulepszenia w personalizowaniu elementów w grze.
- Poprawiono wyświetlanie informacji o stanie blokady pojazdu.
- Naprawiono migające znaczniki podczas korzystania z bezzałogowego statku powietrznego.
- Tabela wyników wyświetla teraz poprawnie aktualną liczbę graczy w każdej drużynie (np. w deathmatchu drużynowym będzie widać wszystkich 10 graczy po każdej stronie).
- Opisy przedmiotów w grze są teraz przetłumaczone na wszystkie języki.
- Poprawki lokalizacji dla wszystkich języków.
DŹWIĘK
- Naprawiono problemy związane z dźwiękami otoczenia po załadowaniu następnej mapy.
- Zoptymalizowano sposoby ładowania plików audio i zarządzania ich ogólną pulą pamięci.
- Poprawiono dźwięk niektórych broni, w tym wystrzałów i strzałów z tłumikiem.
- Zwiększono minimalny zasięg słyszalności wszystkich broni dalekiego zasięgu, w tym strzałów z karabinu snajperskiego.
- Dodano dodatkowe lokalizacje w językach arabskim i tureckim dla głosów postaci i dowódców.
- Usunięto problemy z niesłyszalnością kroków, gdy postać poruszała się pod kątem w trybie ADS.
- Zoptymalizowano systemy odpowiedzialne za pogłos dźwięków otoczenia w pomieszczeniu.
- Poprawiono brzmienie pogłosu w niektórych pomieszczeniach, ich poziomy głośności oraz dodano nowe dźwięki otoczenia na mapach.
ZMIANY W PERSONALIZACJI
- MG5: Zmieniono domyślną lufę na standardową.
- M4 MWS: standardowa lufa bez przyrządów celowniczych nie wykorzystuje już miejsca na personalizację.
- SD: Zintegrowany tłumik lufy nie wykorzystuje już z miejsca na personalizację.
- SA80: Lufa LMG Bipod nie wykorzystuje już z miejsca na personalizację.
- MCS: Naprawiono problem, gdy przy trzech wykorzystanych miejscach na personalizację zmiana lufy powodowała wyświetlenie wiadomości „REPLACE ATTACHMENT”.
źródło: https://worldwar3.com